Följ en 90-talist på väg mot en bättre ekonomi

Jag är en man, född tidigt 90-tal, som försöker bygga upp en aktieportfölj helt från scratch genom långsiktiga investeringar i företag som jag tror kan skapa värde över tid. Jag försöker inte tajma marknaden genom att sälja för att börsen svänger och jag anser mig därför väldigt långsiktigt i mina innehav. En stor del av min arbetsinkomst sätter jag undan till investeringar som i huvudsak utgörs utav köp av aktier. Jag redovisar min portfölj och varje affär utan att dölja något. Jag delar även med mig av tips till en mer ekonomisk vardag.

måndag 25 november 2013

Aktiespararna live, direktsänt!

Aktiespararna sänder live från ett evenemang. Många stora bolag representerade.

Hittade det precis(på tok för sent) men än är det inte slut! För alla ekonomiintresserade..

Se länk här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar